Recenzie (149)
Meno (2012)
Bomba královsky jsem se bavil.
Gamer (2009)
Na tohle jsem se strašně těšil o to víc sem nasranej.Namět výborný,ale to je asi vše.Pokazili na tom vše co se dalo.
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Tolik herckých es,tolik očekávani,že každy předvede něco čim se proslavil.Vysledek Snipes jedna hezka scena,Banderas předvedl jak skvěle dokáže napodobit oslika ze Shreka.Ostatni senilni hlašky a spousty nudy.Kde je sakra ta akční jízda?Seznameni z nováčky ve stylu 7statečnych akorad hodně nudně. A co tedy předvedla nova no name skupina ješte vetši nic joo vlastně jak udělat z motorky létajicí stroj. No a závěrečna bitka :))) Jsem zklamanej nehrat tam Stallone dam odpad.Ta bitva proti té armadě mi přišla jak kdyby ji dělali ti sami Bulharšti specialisti na akčni filmy tipu univerzalni vojak3,4-kde běži spousty panačku na porážku.
Konečná (2013)
Johnny Knoxville???????????????????dement hrál sám sebe a vše zač bych dal hvězdičku zastíníl.Ne upřímně i kdyby tam nehrál nedám žadnou hvězdičku!!!
Machete zabíja (2013)
Kdybych hulil trávu tak by to možna šlo.Za střízliva nekoukatelné (ani jako parodie).
30 dní dlhá noc (2007)
Nechapu to kladné hodnocení.Bylo to stupidni,dialogy o ničem bez nápadu,předvídatelné fakt sem se u toho nudil.
Zakázaná zóna (2014)
Naprosto zbytečná kopie 13 okrsku a mnohem horší po všech stránkách.
Bojová loď (2012)
Bože to bylo hloupééé
Ninja korytnačky (2014)
Sice to byla pohádka,ale furt lepší,vtipnější,akčnější a svižnější jako expendables 3