Obľúbené filmy (10)
Amélia z Montmartru (2001)
Hviezdny prach (2007)
Bože, jak mě se ze Stormholdu nechtělo domu...
Shrek (2001)
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
Just believe...
Sedem (1995)
Škola rocku (2003)
Flákači (1995)
Taká zvláštna rodinka (2001)
Nechápu, jak to ten Anderson dělá. Vždycky když sleduju Život pod vodou nebo Tenenbaums, přijde na mě taková nostalgie, jako bych už něco podobnýho zažil ale byl jsem ještě moc malej na to, abych si to pamatoval...Samozřejmě, že jsem to nemohl zažít, ale ten pocit...Někomu to přijde jako ukrutná nuda - prostě, nedá se na to dívat jako na regulerní komedii, tenhle film musíte tak nějak cítit. A já ho cítim...PS: Film obsahuje nejlepší epitaf na světě