Recenzie (2 842)
Ako za starých čias (2012)
Tři hvězdy pouze za ústřední trojici. S jinými herci by se člověk asi dost nudil.
Objekt túžby (1998)
Tak tady to máme trošku na vážnější notu. Pod komediální slupkou taky krásná Jennifer řeší spíše reálné problémy soužití netypického páru. Solidní obsazení s kvalitními výkony. Díky tomu nevadí ani delší stopáž.
Chuckyho kletba (2013)
Klasický Chucky je zpátky - solidní ale průměr nepřekračující díl
Lore (2012)
pro mě asi moc intelektuální-fakt nemám rád filmy, kdy po celou dobu vlastně nevím proč hlavní hrdinka utíká odkud utíká, kdo byli její rodiče apod. Postavy nevykresléné - tudíž si člověk nevypěstuje sympatie či antypatie.
Emperor (2012)
Škoda, že se film nesnaží jít více na dřeň a nabízí vcelku povrchní pohled na historický milník Japonska. Protože jak Jones tak Fox jsou tady dobří a určitě by se dalo vytřískat z této látky více. Takto je film bohužel jen průměrný.
Imaginaerum (2012)
Ač fanda Nightwish, tuto vizualizaci Tuomasových myšlenek fakt nedávám.
Za borovicovým hájom (2012)
Přiznám se, že jak zmizel z plátna Gosling, začlo mě to trošku nudit. Každopádně pěkná ukázka toho, že ti gauneři se schovávají za pěkným zevnějškem.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Klasický seriál STAR TREK mě připadá nudný, zde musím Abramsovi přiznat, že mě svým pojetím k tomuto fenoménu přivedl a dokážu se na něj i dívat. Není to taková pecka jako jeho první film, ale díky efektům a pár vtipným hláškám jsem se bavil. I přesto, sejně jako třeba u IRON MANA, ze mě fanoušek asi nikdy nebude.
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Nadrpůměrná romantika s komediálními vsuvkami. Smith tady nepůsobí trapně, spíš se snaží hrát civilněji. Eva Mendez jako vždy kočka. Hodně se mi líbila zápletka Allegra + Albert, který byl výborně zahrán Kevinem Jamesem
Stokerovci (2013)
Ano, je to utahané jak žvýkačka - ale nemůžu si pomoci, na mě to působilo tak nějak zvláštně tajemně, že se mi to vlastně líbilo. Konec také lecos napravil.