Recenzie (116)
Nejasná správa o konci sveta (1997)
Krásne pospajané, 2.1/2 famózna… jakubisko mal v duši tisícky farieb ale nie všetci ich dokážu uchopiť… moja duša smuti aj plesá zároveň, pan soukup tiez za 5*
Bledé modré oko (2022)
2+
Příběhy vesmíru (2022) (seriál)
Zázrak menom život a sila príťažlivosti v prírode… krásne.. pre niekoho možno útržkovité ale za mňa skôr jednoznačne jasné…
Harry a Meghan (2022) (seriál)
Keď sa dvaja ocitnú medzi rozumom a srdcom a bulvarom..može to vyzerať i takto… a k tomu na váhach kráľovskej rodiny povinnosť vs život podľa svojich presvedčení… škoda, mohli priniesť svetu niečo skutočne nadčasové… nie všetci vo svete vedia čím láska skutočne je ale čím skôr ich tá láska stretne tým skôr porozumejú aké dôležité je postaviť sa za ňu… tento pribeh pokračuje a mne sa určite páči ❤️
Karel (2020)
Neviem byť dnes objektivna… adieu majstre
Batman (2022)
Postavy ma nijak nenadchli, viacmenej ma nebavili. Celé to bolo ako keď prepečiete lososa… a zrazu niečo zaručene fajnové je tak trochu bez šťavy. Ale zjesť sa to dá..
Pád (2013) (seriál)
Vrah, vyšetrovatelka a ich uzavreté svety…. 3+ niečo málo… miestami veľmi dobré, miestami priliš mŕtve..
Klan Gucci (2021)
Aky vztah mate ku gucci kabelke taky budete mat k tomuto filmu.. al samozrejme napriek tomu ostáva skvostom
Zaklínač (2019) (seriál)
Ani neviem presne… fascinuje ma svet zázrakov s chrbtovou kosťou… a taký zaklínač je…
The Haunting - Dům na kopci (2018) (séria)
Kaleidoskop času, prepoj minulosti a pritomnosti prostrednictvom izieb jedneho neobyčajného domu ma maximalne fascinoval. Naozaj skvelé. No potom prišiel záver, a ten ma položil spať nohami na zem.