Recenzie (73)
Dovidenia, stará mama! (2016) (seriál)
Seriál -Hod svišťom- som hodnotil odpadom, toto je ešte o stupeň horšie. Zuzanka kam si sa to dopracovala. V Radošinskom som ťa zbožňoval.....
Sezóna zabíjania (2013)
De Niro zobuď sa ! Toto nebolo hodné herca z mojej obľúbenej desiatky ...
Jason Bourne (2016)
Pre mňa ozaj veľké sklamanie :-(
Requiem za sen (2000)
100% dávka neriedenej depresie. Je málo filmov ktoré hodnotím plným počtom * a pri tom ich už asi nikdy nebudem chcieť vidieť.
Wilsonov (2015)
Nevtipné, trapné, úbohé. Po 70-tich minutách som to od zlosti vypol.
Noc mrtvol (2004)
Uff!!! Len na vlastné riziko .....
John Wick (2014)
Na Gibsonovu ODPLATU to jednoducho nemá. Stokrát som mal pocit že som to už niekde videl, ničím neprekvapujúce akčné scény. Som rád že film nebol dlhší, približne každú polhodinu stratil jednu hviezdu z hodnotenia....
AC/DC: Live at River Plate (2011) (koncert)
Asi najlepší koncert aký som kedy videl, vždy keď si ho pustím mám husiu kožu, neskutočná atmosféra, perfektná show, nezabudnuteľné skladby.
Caveman (1981)
Aaaaagr huaaaah Atouk!!! Pobavilo aj napriek otrasnej "angličtine" ;-)
Tvoja tvár znie povedome (2016) (relácia)
Ja som sa celkom bavil, čo je pri pozeraní Markízy vzácnosťou.