Recenzie (73)
Aquaman (2018)
Novodobý neherecký dvojník Kabira Bediho v dvaapolhodinovej digitálnej sračke. Brrrr.
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
MEGa k.k.tina
Rosamunde Pilcher - Trny v údolí květin (1998) (epizóda)
Tak na toto je odpad málo ....
Fenomén (1996)
Skvelý film, výnimočne skvelý Travolta, tradične skvelý Duvall a Whitaker a dokonca som si na záver skvele poslzil.
Heslo (2017) (relácia)
Už som len čakal, kedy začnú Horján s Puškajlerom šermovať. .....
Antikrist (2009)
Mali by zakázať úchylným debilom točiť filmy!
Za sklom - Season 2 (2017) (séria)
posledné dve epizódy sa mi nedajú hodnotiť :-(
Herkules (2014)
Neskutočne precenená kravina.
The Torturer (2005)
Toto môže natočiť len totálne úchylné hovädo!
Posedlost (1981)
Viem si predstaviť každodenné premietanie tohto filmu vrahom odsúdeným na doživotie.