Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Klub bitkárov (1999)
Moulin Rouge (2001)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Neľútostný súboj (1995)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Indy 3 je prostě nejlepší dobrodružný film všech dob. Ani výborná Ztracená archa se s tímhle dílem nedá srovnávat :-)