Recenzie (77)
Devět kruhů pekla (1987)
Filmařsky asi průměrné (scénář není nejhorší, dobrá kamera, ucházející herci), ale co se týče námětu a výpravy perfektní. Kritika Rudých Khmerů, ale nikoliv komunistů obecně (vietnamští spasitelé, kamarádi východního bloku, jsou ti hodní). Jako česká odpověď na Vražedná pole povedené... P. S. Skoro bych zapomněl na super soundtrack. Duo Pavlíček/Kocáb se s kambodžskou hudbou skvěle doplňujou.
Hnüs (2019)
pochybuju, že by v roce 1973 byla u policajtů negryně... ten progresivistický casting už je nesnesitelný, jinak standardní biografický snímek
Porota (2003)
SPOILER? Filmařsky velmi povedené, jinak je to samozřejmě protizbraňová propaganda. Autor chtěl, abych fandil Cusackovi a Weiszové, ale jejich metody se mi taky hnusily... Typická židovina...
Bowling for Columbine (2002)
Tento snímek je klasická progresivistická chujovina, ale celkem by ušel nebýt té debilní sebenenávistné animované pasáže...
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
citové vydírání... my vám tu white guilt do té vaší mozkovny naperem, gójové!
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
ultimátní cringe
Četnícke humoresky - Beáta (2001) (epizóda)
SPOILER: Siomilná blbina, Žid Töpfer si tuhle epizodu, kde je těm chudáčkům ubližováno, evidentně užil...
Ferdinandovy zahrady (2017) (relácia)
Perfektní kamera. Některé realizace nejsou můj šálek kávy, ale zdejší hejty jsou úplně mimo...
Prvotný strach (1996)
Závěr jsem odhadl dosti předem (no flex, věřím, že většina z vás taky), ale Gere a hlavně Norton jsou tady jednoduše skvělí...
Podozrenie (1990)
Výborné herecké výkony, ani mi tolik nevadí, že plot twist jsem odhadl po asi 10 minutách...