Obľúbené filmy (10)
Od súmraku do úsvitu (1996)
Prízračný svet (2001)
Americké Psycho (2000)
Piaty element (1997)
Můj zamilovaný! Fantazie, která je na každé podívání lepší a lepší (viděno asi 20x).
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Geniální snímek reflektující problematické soužití matky a syna. Osobně ho mám radši než Pána prstenů, i když je to žánrově úplně něco jiného.