Recenzie (77)
P.C.U. - Univerzita alebo kláštor? (1994)
klasická židovina, kde ti zlí jsou bílí kluci v kvádrech, jinak ale zábavný podceňovaný film...
Hranice lásky (2022)
herci ucházející, téma je možná tabuizované, ale vyznění konce je až "konzervativní"
Je treba zabiť Sekala (1998)
ve filmech odehrávajících se na Moravě radši nechte Čecháčky mluvit spisovně, jinak celkem dobré, ale ne zas tolik...
Pasti, pasti, pastičky (1998)
guilty pleasure (i když teda jako chlapovi mi to zas tak příjemné není...)
Škoda lásky - Pravda (2013) (epizóda)
paroháč Navrátil, který udělal "správnou věc", hnus
Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta (2024) (divadelný záznam)
Muzikanti výborní, pěvci taky dobří, pěvecky i herecky, ale jinak je ta inscenace příšerná. Nellis by měla zůstat u produkce špatných filmů, tak aspoň nenapáchá škody na národní kultuře...
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
klasická přečerněná antiněmecká antibělošská židovina...
Rodinka Úžasných 2 (2018)
skvělá animace, dějová linka ok, ale scenáristicky to má zejména v první půlce haldu hluchých míst vyplněných odkazy na první díl a účtování s "toxickou maskulinitou"...
Jazero smrti (2008)
SPOILER Vidím, že už v roce 2008 fungoval woke casting aka tmavý = hodný (bílý = zlý), ale jinak je to solidní thriller s výborným obsazením. Je to britská produkce, takže neamerický konec "potěší"...
Ohnivá sedla (1974)
typická židovina