Recenzie (77)
Perníková věž (2002)
Viděno poprvé - vypadá to, že jsem našel nový guilty pleasure film. Hrozný scénář, přehrávající ústřední dvojice, rádobysvětové rozuzlení... ale stejně jsem se od toho nemohl odtrhnout.
Piaty element (1997)
Můj zamilovaný! Fantazie, která je na každé podívání lepší a lepší (viděno asi 20x).
Habermannův mlýn (2010)
Za filmařinu ****. Za propagandu "odpad". (Aby nedošlo k omylu, netvrdím, že při odsunu se neděly křivdy, ale převrátit skutečný příběh naruby a z reálných postav udělat jejich pravý opak /viz majitel hotelu/ je podle mě hajzlovina...)
Ja, Olga Hepnarová (2016)
Reklama na cigarety. Nic víc, nic míň...
Mechanik (2004)
Díky Christianu Baleovi je film tak o třídu lepší...
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Geniální snímek reflektující problematické soužití matky a syna. Osobně ho mám radši než Pána prstenů, i když je to žánrově úplně něco jiného.
Máj (2008)
* za kozy