Recenzie (378)
Would You Rather (2012)
Tak takovýto horor,který vám zabrnká na nervy mi dlouho chyběl. Výborná hra na psychiku a nečekané zvraty setrvávají celý film a vy splečně s hlavní hrdinkou zažíváte opravdové peklo. Chytré a rafinované hry s hlavními postavy nemají slitování. Konec filmu je také velmi drsný a celkově ve vás snímek zanechá nepříjemnou pachuť. Jo tohle je přesně horor na psychiku Hodnocení:83%.
Dvojitý agent (2011)
Zajímavá kriminálka,která není čím výjimečná,ale pokud máte rádi nenáročné kriminální filmy s kvalitní zápletkou tak byste se mohli zabavit. O to víc vás pak překvapí docela nečekaný konec. Hodnocení 60%.
Terminátor Genisys (2015)
Ač mám starého dobrého Arnolda rád, do kina jsem na tento film nešel. Už od začátku jsem totiž věděl jak to skončí a výrazně tomu pomohl trailer, který nám nejednu zápletku vyzradil. Přesto to všechno je film malé překvapení ( alespoň pro mě ). Akční scény jsou OK , příběh nemá čím překvapit,ale neurazí a herci příjemní. Jako odpočinková záležitost by vás film mohl bavit , ale pokud jste náročnější tak od tohoto snímků čekejte málo. Hodnocení: 65%.
Marťan (2015)
Ridley Scott opět ve své kůži. Dostal kvalitní scénář,charismatické herce a udělal to , v čem je nejlepší. Film nečekaně rychle uteče a stále vás nechává na rozpacích co se vlastně stane s hlavní postavou. Kdo má rád Ridleyho Scotta a filmy s velice zajímavým a chytrým scénářem z kina bude odcházet nadšení. Hodnocení 87%.
Vlk z Wall Street (2013)
Zábavný mix s čele s fenomenálním Leonardem. Tři hodinky utekly jak voda!
Úsvit mŕtvych (2004)
Nedivím se, že je Zack Snyder tam kde teď je. Vždyť i ze zombie hororu, který měl minimální rozpočet udělal drsný survival zombie horor, který si nebere servítky, a který vám servíruje nejednu výbornou scénu. Film má skvělé herce, kteří si svoje role užívají ( dokud ) jak jen můžou a nápad s obchodním centrem byl výborný. Když se nad tím tak zamyslím uvědomuji si,že mě Snyder ještě nikdy vyloženě nezklamal a doufám,že mě jeho filmy budou ještě dlouhou dobu bavit. Zombie filmy jsem nikdy moc nemusel,ale teď mě začínají hodně bavit právě díky těmto filmům. Překvapení po hodně dlouhé době. Hodnocení: 95%.
James Bond: Casino Royale (2006)
Film, při kterém mám vždycky velkou chuť zahrát si partičku pokeru. Hodnocení: 85%.
Disturbia (2007)
Povedené a nápadité. Tento film vystřídá mnoho žánrů a každý z nich má něco do sebe. Shia je fakt borec a to nejen v tomto filmu,ale i jako herec,protože si vybírá skvělé role,které mu opravdu sednou. Hodnocení: 76%.
500 dní so Summer (2009)
Skvělé obsazení, skvělí herci, skvělý nápad ! To vše v tomto velice povedeném romantickém filmu,jehož konec je výborný. Ale něco mi tam chybělo ani moc nevím co,ale měl jsem takový pocit,že se to na 5* nevyšplhá. Hodnocení 80%.
Kobra 11 - Countdown (2003) (epizóda)
Jedna z nejlepších epizod seriálu Kobra 11. Není to tak monotónní jako ostatní epizody a taky si zachová trochu té originality, které v tomto seriálu moc nanajdete. Hodnocení:85%.