Recenzie (206)
Kvarteto (2017)
Nuda v Olomouci
Inferno (2016)
Člověk se na to tak nějak kouká a postupně zjišťuje, že akorát ztrácí čas. Knížka je kvalitnější.
Hra peňazí (2016)
Ten film je úplnej výsměch nebo jsem to nepochopil.
Muzikál aneb Cesty ke štěstí (2016)
nemam slov, peníze vyhozený oknem
Slečna Julie (2014)
Přemýšlím, kdy jsem naposled viděl tak nudný film.
Poltergeist (2015)
To byl vtip ne? Jako komedie by to šlo.
Nesmrteľný (2015)
Celovečerní reklama na Apple.
Nežné vlny (2013)
Už dlouho jsem nezažil tak otřesný použití hudby ve filmu. Téměř totožná melodie je používaná skoro v každý druhý scéně. No a ve stejnym duchu je vystavěnej bohužel i celej film. Nuda linoucí se odnikud nikam.
Strašiak (1973)
Ten film má asi všechno.
K zázraku (2012)
Nevím přesně čím to je (hudba, kamera, recitace?), ale i když to hodně lidí nebaví a nudí, mě ta Malickova poetika vždycky dostane. Člověk to prostě tak hezky v klidu pozoruje a rozjímá u toho. Navíc si myslím, že s podobnými vztahovými problémy se člověk může i dobře ztotožnit. Moc filmů se na této úrovni zkrátka netočí a o to víc je důležité si jich vážit. Přísloví k filmu: Odi et amo = Nenávidím a miluji..