Recenzie (8 383)
Pološero (2011) (relácia)
Dobrá platná dokumentaristika.! Takové pořady vítám na tv..
Policejní jednotka v barvách (1982) (seriál)
Krásná komika, místy tak vtipná... seriál předznamenal vznik tří filmových skvostů scénicky jako přes kopírák.
Karosta - život po Sovětech (2008) (TV film)
Dobře zpracovaný dokument o tom, jaké dědictví si po sovětské éře odnáší toto lotyšské místo...
Noc živých mŕtvych (1968)
Konec filmu je skvělý..
V Bruggách (2008)
Vyvedené.. Má to pro mne i hloubku-sdělení. Skvělí herci, exceluje opět p.Farell, Gleeson rovněž bravurní a Fiennes, to je mystik pane... hrozivý pohled, už od Červeného draka.
Trumfy Miroslava Donutila (2011) (relácia)
Nebaví mě to.! Zklamání.. Ten Donutil po letech tedy pěkně omrzí, pořád to samé a s ještě stupidnějším úsměvem a hosty..? Tady tohle posezení mu ani za mák nevěřím ... :-((
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Úchvatný závěr slavné spaghetti trilogy... prostě nemá chyb. Kdo viděl, pochybuje, že jde lépe zvárnit "Divoký Západ" jinak... A Maestro "M" opět zní a navždy. :-)
Warrior Queen (1987)
Klasika a objeví se i náš známý Deathstalker... :-)
Halloween: Vzkriesenie (2002)
Jen vzpomínka... díky bohu!
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Šílena vyvražďovačka začíná..