Recenzie (142)
Aligátor (1980)
Jeden z mých prvních hororů 80let spatřených na VHSkách ,v té době to mělo grády,dnes jen nostalgická vzpomínka...
Americký ostreľovač (2014)
Pro amíky asi vlastenecká povinost to vidět,pro mně zklamání.Takové typické vyprávění o masovém vrahovi "in memoriam",Clinte umíš točit o moc líp.....
Americký vlkolak v Londýne (1981)
Tato hororová komedie mně v puběrtě oslnila svými povedenými triky,humorem i nějakou tou lekačkou.A i po letech neztrácí nic ze své působivosti,u mně elita mezi hororovými 80kámi.
Apocalypto (2006)
Drsný příběh domorodého lovce,který se v pralese vyzná, naopak Mayští "lufťáci",kteří ho pronásledijí jsou v lese za zelenáče.Film je jedna velká adrenalinová hoňka hustým porostem....Gibsonova trefa do našich vyříznutých a obětovaných srdcí.
Beomjoidosi (2017)
Nejj...bylo fackování místní policejní autority,po vzoru komisaře Ledviny.
Biela vdova (2000)
Příjemná "ganja" komedie, v anglickém prostředí venkova,pro huliče této oblíbené rostlinky povinost viděti...
Bláznivá olympiáda (2005)
Při sledování tohoto úsměvného kousku jsem se docela bavil,i když jsem měl poškrábané cedéčko....
Bojovník (2015)
Boxerské drama miluju,tohle mně dojímalo jak nízké ceny v kauflandu.......né,vážně jsem si to užil a Jake Gyllenhaal jako boxer na dně byl k sežrání.
Bozk draka (2001)
Jeden z těch nejlepších filmů,které Jet Li natočil mimo Asii,špička mezi akčními "béčky".Kulervoucí souboje,krásná lehká holka Bridget Fonda a francouzský záporák Tchéky Karyo. Bessonovka,která nezklame.
Božská relikvia 3 (2012)
Jako skalního příznivce Jackieho,mně tento pokus o pokračování Božské relikvie,spíše zklamal,akční scény i choreagrafie soubojů jsou jako vždy originální a na výši,ale jinak je to Chanův slabší průměr.