Obľúbené filmy (10)
Zelená míľa (1999)
Kingovka,která se povedla zfilmovat na výbornou,skvělí herci,příběh..... tomuto skvostu není co vytknout.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Přidat komentář k tomuto skvělému filmu,musím už z úcty k tomu, jak mně to při shlédnutí tohoto díla přibylo do sedačky.Film ,který neomrzí,je dokonalý....Darabont - mistr ve zfilmovaní Kingových knižních předloh.
Sedem (1995)
drsný krimi thriller,působivá atmosféra,Fincher v nejlepší formě, Pitt a Freeman výborně
Statočné srdce (1995)
Tento historický příběh skotského povstalce a rebela W.Wallace je velkým koncertem Mela Gibsona jako herce i režiséra.Spokojenost naprostá,film nabízí vše co má,viděno několikrát a stále husina jak cyp..
Posledný Mohykán (1992)
Okouzlující a dobrodružný příběh Sokolího oka,Čingačgúka,Unkase: posledních mohýkánů a znepřátelených huronů v čele s Maguou v podání skvělého Wese Studiho,Daniel Day-Lewis jako Sokolí oko rovněž výborný,skvělý film,hudba úchvatná,přírodní scenérie taktéž,není co kritizovat.....
Tanec s vlkmi (1990)
Miluji filmy o indiánech,tento mně okouzlil ze všech nejvíc,Costner podává životní výkon před i za kamerou, 5* je málo.
Forrest Gump (1994)
Film tak zábavný a dojemný zároven´,neokoukatelné,nenudící,fantastické.....
Hmla (2007)
výborně zfilmovaná Kingovka, potvory ukryté v mlze i v hlavách lidí ,mrazivá atmosféra a k tomu velice slušný happy end.
Rambo (1982)
Můj úplně první film na VHSce,totální klasika akčního žánru.První krev je ze série o Johnu Rambovi jednoznačně nejlepší.
Gladiátor (2000)
Velký filmový zážitek,když jsem vycházel z kina,chtěl jsem to vidět hned znova.Scottova režie bezchybná,Russel Crowe ve své roli generála a později otroka,gladiátora podává suverénní výkon,jeho protivníkem pěkně slizký císař v podání J.Phoenixe.Jen co film vyšel na dvd,musel jsem ho mít ve své sbírce,tahle pecka tam patří jak prdel na hrnec...