Recenzie (154)
Kuriér 2 (2005)
Oproti jednotke to snaď Beson nemohol ani myslieť vážne. Tragikomedia s takými akčnoparodickými prvkami že by to mohla byť kreslenka.
Les Randonneurs (1997)
Nejonečné naťahovanie a málo vtipu. Nie moc podarená hudba. Celkovo tak 50%
Po strnisku bosý (2017)
Film patrí medzi tie, ktoré stale dokážu vyvolať emociu. Snimok vas prenesie do obdobia protektorátu, do obdobia tichého vzdoru, ktorý sa zdal zbytočný a predsa bol tak dôležitý. Je mierne melancholický, ale stále vesely. Hlavný predstavitel to zvláda královsky aj napriek svojmu útlemu veku. Film sa pustupne dotkne vo vedlajšej línii všetkých krívd a priblemov vtedajšieho človeka a jeho rodiny a paralerne kontrastuje chlapcova bezstarostnosť a na pozadi beži druha svetová. Nadherné je, že byt v ktorom sa natačalo, je vraj skutočne byt z ktoreho Zdenka Sveraka vysťahovali s jeho otcom. Paradna atmosféra a každý kedysichlapec si rád pripomenie, aspoň takto z obrazovky tieto pocity. 17.3.2024 aj L
Náhodné stretnutie (1999)
Donekonečna napínavé dramatické sekvencie striedané nekonečnou vataou. Pribeh je kostrbatý nudný a má cez dve hodiny. Nie je to nič čo by som si plánoval pozrieť znova.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Keď som videl obsadenie, presne som vedel čo od filmu očakávať a skutočne som dostal to čo som si objednal. Prijemná idealistická zápletka, tak ako to už s Walgbergom býva. Sympatická akcia. Za mňa fajn film.
Parťačky (2023)
Bieda bieda. Nudny ťahavy dej, netflixu vlastné nasilu vložene lezbické scény, nudné akčné scény priehladné jak plexisklo. 40%, strata času. L
Leo (2023)
Podarená rozprávka. Pekný dej, inteligenty humor a dokonca výpovedná hodnota. Nechybajú vtipne momenty. Za mna 70%
Letovisko lásky (2021)
23.10. Videne s L
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
V daväťdesiatom siedmom keď som to u uja Jožka videl prvý krát na vhs kazete, počas celého filmu som lapal po dychu a následne som všetkým rozprával ako ten kuchár unikol z mraziaku a zachránil všetkých. S odstupom 25 rokov, do čerta, ten film fakt nie je zlý. A ešte čo to muselo byť naspäť v teťohorách keď to vyšlo, muselo bežnému Jozefovi Makovi odstreliť čapicu. Páčilo sa mi hlavne minum aikida, Tommy Lee Jones samzorejme a ešte som to tomu Seagalovi veril, v jeho neskoršich filmoch to už postrácam. Solídnych 70%
U mě dobrý (2008)
Veľmi prijemnú dynamiku to naberie niekde od polovice, a začiatok si dá naopak záležať na tom aby sa navodila atmosféra Českej Hospody. V tejto kombináci a s Bolkem Polívkou v ešte dobrej kondícii, výborná vec. Zápletka rozuzlenie a koniec, pre nňa veľmi príjemné a do toho inteligentne posadené vtipné scény. Klobúk dole. Viac takýchto filmov.