Recenzie (149)
Prečo práve on? (2016)
První třetina parádní, pak to trochu klesá, ale za mě 75 %. Po delší době jsem se vážně bavil.
Posledný lovec čarodejníc (2015)
50 % - Cekal jsem neco vic, ale dostal jsem naprosty prumer. Skoda.
Disturbia (2007)
Paradni film. Vse to hezky graduje. Rozhodne se na to rad kouknu opakovane
Bez cíle (2012) (amatérsky film)
Pokus dobrej, ale nebavilo me to.
Na úteku (2015)
Pokracovani Za nepratelskou linii? Skoro 😀 Nic jsem od toho necekal a jsem mile prekvapen. Dokonce jsem zvazoval i 5 hvezd.
Detektív z Hongkongu (2016)
Trochu snaha vyrovnat se Tenkrat na vyvhode. Neni to pruser, ale zabava pokulhava.
Assassin’s Creed (2016)
Tak 55 %. Necekal jsem od filmu nic, a to jsem taky dostal.
Tchyně (2015) (relácia)
Viděl jsem 1 díl. Nechápu, proč to vůbec vzniklo. Totální blbost.
47 metrov (2017)
Hodnocení mě až překvapuje. Trochu napínavé to bylo a vůbec ne špatné, ale max 50 %.
USS Indianapolis: Boj o prežitie (2016)
Kdyby ubrali na levnych zaberech, byla by to parada. Ja jim to ale odpoustim. Silny pribeh a hodnotim 80%