Recenzie (373)
Lososy v Jemene (2011)
Tenhle paskvil šel úplně mimo mě.
Máme pápeža! (2011)
WTF?
Vrásky z lásky (2012)
Laciné jako krabicové víno, občas jsem se však od srdce zasmál.
Mamas & Papas (2010)
mocná sračka, na odpad to možná není, ale už z principu
Hanba (2011)
Z mého pohledu nejlepší film roku 2011.
Prebudím sa včera (2012)
Jirka Mádl je těžkotonážní frajer. Já toho kluka žeru.
Traja do páru (2004)
tohle bylo ale divný
Územie žien (2007)
velmi dobré
Thor (2011)
Největší tragédií je, že původní znění najdete snad pouze v jednom pražském kině. Chápu, že ve 3D je to problém, ale proč je většina ostatních projekcí předabovaná, to nepochopím.
Terminátor (1984)
(comment removed by skynet)