Recenzie (51)
Prirodzený talent (1984)
Oblíbený film z dětství. Hodnocení ovlivněné nostalgií...
Sabrina (1995)
Bohužel originálu nesahá ani po paty...
Návrat do budúcnosti (1985)
Vidět film v 90. letech jako teeneger, tak by se pro mě pravděpodobně stal kultovním. Ale jelikož jsem se k filmu dostala až skoro po 30ti letech vzniku působí na mě film vyčpěle. Některé filmy nestárnou některé ano a pokud jde o sci-fi tak přežívají jen ty nejvýjimečnější.
Anjelský podiel (2012)
Pro mě klasický a výborný Ken Loach.
Útek do divočiny (2007)
Výborná režie. Sice se ve filmu objevuje trochu patosu a kýče stejně jako v 90% procentech americké produkce, ale jak je možné, že jsem si vůbec nevšimla, že film trvá dvě a půl hodiny? Nechala jsem se nádherně unést. Atmosféra snímku si mě naprosto získala. To se mi už často nestává. Díky za takové zážitky.
Terapia láskou (2012)
Svěží vítr v oblasti romantická komedie po americku.
Kanibal-vegetarián (2012)
Sama se divím, že jsme nápor takové koncentrace zrůdnosti jednoho člověka vydržela až do konce.
Spievanie v daždi (1952)
Nádherně hravé, živočišné, vtipné.
James Bond: Zajtrajšok nikdy nezomiera (1997)
S pohledu dnešních bondovek zakotvených ve více realističtějších kontextech vypadají bondovky s Piercem Brosnanem někdy jako fantasmagorie. Ale je to ten "pravý" Bond, který některým divákům dnes chybí. Mně tedy ne. A obrovské celosvětové tržby i daleko lepší hodnocení kritiků i fanoušků Craigova Bonda mluví za vše.
Kouř (1990)
Kultovní sklepácká záležitost!