Obľúbené filmy (10)
Spievanie v daždi (1952)
Nádherně hravé, živočišné, vtipné.
All That Jazz (1979)
Srdcova zalezitost od mych nactiletych let, coz o me asi dost vypovida...film u ktereho se vam zrychly tep od prvni naoprosto grandiozni sceny konkurzu az po velkolepou show louceni. Fosse natocil film o obdobi sveho zivota, ktere nastesti nedopadlo tak pesimisticky jako ve filmu a proto mohl zanechat osobni svedectvi podane s cynickym ale zaroven vtipnym nadhledem. Vyborna hudba, zivocisna choreografie, kouzelne rytmicky strih, skvela kamera, herci, scenar...ja nemam co dodat...jen...tento film si nezaslouzi byt opomenuty!
Mulholland Drive (2001)
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Sedmokrásky (1966)
Všichni dobří rodáci (1968)
Spalovač mrtvol (1968)
Posledné tango v Paríži (1972)
Mizerné ulice (1973)
Z filmu čiší začátečnické zapálení pro filmový obraz, tvůrčí svoboda, hravost a radost z filmování. Žádný diktát studií. Proto jsou Špinavé ulice můj nejoblíbenější kousek od Scorseseho. Čistý, sirový a suroý zážitek.