Recenzie (94)
Ide len o sex (2011)
Komedie podobná No Strings Attached, ale v tomto případě pro mě s větším úspěchem. Mila Kunis opět k nakousnutí a Justin Timberlake ačkoliv ho moc nemusím, předvedl dobrý výkon. Vtipných scén bylo dosti a kouzelník neměl chybu:-) Rozhodně nadprůměr v žánru.
Všechno musí pryč (2010)
Tohle s komedií nemělo nic společného. Will Ferrel po delší době opustil roli komedianta (blbce) a zkusil drama. A já mu to uvěřil.
Ošetrovateľ (2011)
Nic originálního, vše už tu bylo aneb Dr. Dolittle. Akorát Eddieho Murphyho vystřídal Kevin James v prostředí Zoo. Griffinova noční jízda městem s gorilou Berniem a události v baru byly superní:-)
Bláznivý pohreb (2010)
Dlouho jsem tento film odkládal z důvodu, že původní britský Death at a Funeral jsem viděl a nedával mi smysl nějaký remake z USA. A hodnocení tady na csfd mi k tomu taky nepomohlo, ale musím protestovat..nebylo to zas tak zlé. Humor byl samozřejmě jiný oproti původnímu snímku - typicky černošský, ale to neznamená, že horší. Je to praktický stejný film a nějaké scény navíc. Ale já se bavil i u tohohle snímku, proto hodnotím stejnou měrou.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Druhý díl Kung Fu Pandy dle mého názoru nijak neurazil předchozí díl, ba naopak zdál se mi o fous lepší. Akce dost, triky a hlášky skvělé a po stránce animace není co vyčítat. Hans Zimmer a John Powell po hudební stránce u mě opět bodují. A oproti původnímu dílu nechybí emoce.
Macko Pu (2011)
Pro mě jedna z nejhorších animaček co jsem snad viděl, a že zkouknu většinu. Ale je pravda, že jsem nikdy nebyl nějak zastáncem tohoto "hrdiny". 1* za to, že to mělo pouze hodinu.
Sprisahanie (2010)
Soudní líčení z 19. století. A ten paradox na konci, ten mě fakt dostal....Robert Redfort ukázal, že pořád zvládá své řemeslo a James McAvoy po nových X-Menech opět bravůrní výkon.
Únos (2006)
Tohle mě fakt pobavilo :-) Pro mě jeden z těch lepších kraťasů od Pixaru.
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Po dobu devíti let, každý den čekat na svého přítele...věrnost až za hrob. Už tak dojemný příběh ještě umocňuje hudba. A socha stojí dodnes!
Kajínek (2010)
Tak jsem se konečně odhodlal a po několika letech zkoukl opět český film. A čekal jsem to teda horší. Hlavní postava Kajínka (Konstantin Lavroněnko) včetně Tatiany Vilhelmové a Michala Dlouhého to zahráli na výbornou. Režisér se snažil natočit Kajínka ala styl Hollywood, ale to se mu dařilo opravdu jen z 10%. Na blockbuster za velkou vodou to má ještě daleko, ale příjemné zpestření při deštivém odpoledni.