Recenzie (94)
Nadvláda (2018)
Co jsme to za lidi...
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Vlastně zápletka, kterou předchozí filmy odbyly jednou větou. Tohle je film pro fanoušky SW univerza :-)
Noc Oscarov (2016) (relácia)
Nejhorší moderátor oscarů, Slye je mi líto, za Dicapria palec hore, bez reklam jsme mohli jít spát už ve 4.
Hitman: Agent 47 (2015)
Tohle mělo s Hitmanem společný snad jen oblek! Ale jako akční béčko dobrý.
The True Cost (2015)
Nakupování už nikdy nebude stejné..
Mŕtvy bod (2015) (seriál)
Seriál typu The Blacklist, takže jsem cílovka, úvodní díl OK. Jaimie Alexander TOP!
Need for Speed (2014)
O dost chudší nevlastní brácha FaF
Marvel Studios: Assembling a Universe (2014)
Co dodat, Marvel umí!
Súboj národov (2014) (relácia)
1* za Dejdara
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Oproti jedničce jsem se tady i zasmál, cameo role ke konci potěšily. Lepší 3*