Posledné recenzie (9)
Súdna sieň (2008) (relácia)
nějak se to soudní rozjelo, chtělo by to skoncovat s tímhle odpadem!
High Maintenance (2012) (seriál)
Dabing úplně na h...o!
Smyčka (2014)
zajímavý koitus postarších lidí... dost dobrý film celkově
Posledný denníček (3)
Johnny Depp as Lerner in Platoon (1986)
Druhý film, kde jsem viděl Johnny Deppa :)