Obľúbené filmy (10)
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Líbí se mi Juno v podání Ellen Page. To, jakým způsobem se dívá na svět, ze kterého si nedělá skoro žádné vrásky. Akorát ta její lehkovážnost se jí jednoho dne vymstila. Oddechovka k večernímu nicnedělání.
Herkules (1997)
Hercules si mě získal už v dětství.
Vedľajšie účinky (2013)
Howlův kráčející hrad (2004)
Japonská tvorba má prostě něco do sebe. Animáky od Mijazakiho mám ráda, dokáže vytvářet pozoruhodné světy. A tenhle patří do předních příček.
Láska nebeská (2003)
Někdo má Grinche, já mám zase Lásku nebeskou. Každoroční must-see.