Posledné recenzie (14)
Jedného dňa, možno (2008)
Takový typ filmů mám rád. Neříkám, že je, ale klidně by mohl být o ničem a stejně bych byl přilepený na obrazovce a čekal, která je její matka. Ale být ním, tak si vyberu jinou. Jak už tady bylo někde řečeno, How I Met Your Mother jako film. Ano. I kvůli tomu mě ten film zaujal. Zajímavá forma vyprávění. No a prostě moji oblíbenci Ryan Reynolds a Isla Fisher...
Ľadové kráľovstvo (2013)
Naposledy se mi tak moc líbilo Na vlásku (Tangled). Jsou animáky, kde se mi líbí jenom některé postavy, jako například v Despicable Me neodolatelní minioni. Ale tady snad nebyl nikdo, ke komu bych měl námitky. Samozřejmě vedou Olaf a Sven, ale zbytek je v těsném závěsu a já tleskám. Velice povedená předělávka Sněhové královny. Mělo to smysl, mělo to romantiku, mělo to legraci. Já se smál.
Na ulici po opici v žltých šatách (2014)
Elizabeth mám rád. Ale kdo má vydržet se celý film držet za hlavu nebo si kousat nehty, protože ani jednomu z těch lidí neumí vysvětlit, co se stalo. A nejvíc jsem trpěl při rozhovoru s policií. Buď ji nenechají domluvit a nebo se ona snaží říct něco, co se dá vyložit více způsoby. Jo, chápu, že bez toho by to nebylo napínavé, ale PANE BOŽE. Lidi ve filmech jsou vážně stupidní.