Obľúbené seriály (10)
Fairy Tail (2009)
Bolo to jedno z mojích prvých stretnutí s japonskou animovanou tvorbou a musím skonštatovať, že veľmi úspešné. Zo začiatku mi to prišlo také trocha detinské, ale za to na druhej strane veľmi humorné, neskôr divák začal odhalovať jednotlivé tajomstvá postáv a ich životné príbehy. So záporákov sa mi najviac páčili asi Jellal (napokon sa bude snažiť odčiniť svoje činy) a Lord Hades, čo sa týka arcu, tak asi ten záverečný, t.j. Magické hry. Musím priznať, že je to aj jedno z mála anime, kde čítam aj mangu a musím povedať, že manga je výborná. Pre mňa jednoznačných 5*.
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Simpsonovci (1989)
Seriál, ktorý ma sprevádzal už od detstva, Nezabudnuteľná rodinka Simpsonovcov na čele s verným otcom rodiny Homerom :) Naozaj skvelý seriál a to predovšetkým prvých cca 12-13 sérií, ktoré boli úplne úžasné, nasledoval potom trocha úpadok kvality, ale stále som nenašiel animovaný seriál, ktorý by sa Simpsonovcom približoval. Skvelá zábava a to momentálne frčí 27. séria. Klobúk dole pred tvorcami :) Jednoznačne 5*.
Kenpú denki Berserk (1997)
Po pozretí anime a následnom rozčítaní mangy, som stále v nemom úžase a nič iné ako samé superlatívy mi nenapadajú. Absolútne perfektný príbeh, s úžasnými postavami na čele s Gutsom (aspoň pre mňa)... Až mi je ľúto, že nemôžem dať viac, ako 5*. Čistá eufória.
Hunter x Hunter (2011)
Po cca 50tich epizódach som nadšený predovšetkým tým, ako príbeh skvele odsýpa, na druhú stranu vzhľadom na množstvo pozitívnych ohlasov a hodnotení, som očakával o trošku viac, ale je možné, že to ešte len príde :) Mladý Gon čoby hlavná postavy, je fajn a nijako neotravuje, ale ani mi vyložene neučaroval, naopak viac ma zaujal Killua, hlavne keď nahodí ten jeho nepríčetný pohľad a takisto aj Kurapika, ktorý oproti Gonovi a Killuovi dostáva zatiaľ oveľa menej priestoru. EDIT - Po dopozeraní Chimera ant arcu zvyšujem hodnotenie na 5* a pevne verím, že koniec to už nepokazí. Po opätovnom pozretí preraďujem do TOP-ky, pretože HxH si to kvalitou určite zaslúži.
Šingeki no kjodžin (2013)
Po dopozerani 4.tej série môžem skonštatovať, že sa jedná pre mňa o najlepšiu anime sériu ako som videl, takýto premakany príbeh som v anime okrem Kenpú denki Berserk (seriál) (1997), nevidel, a to som počas 2. série niekoľkokrát rozmýšľal, že to dropnem. Ale genialita 4. série predcila všetky moje očakávania. Otázky , ktoré divákov dlho zaujímali dostávajú odpovede, chovanie postáv je neskutočne realistické, (predovšetkým spojenectvo pár Marleyanov a par členov Prieskumné oddielu na zastavenie Erena), kde ľudí z oboch znepriatelenych národov není jednoduché prinútiť k spolupráci a tým pádom ich diskusia je veľmi úprimná a ostrá a to že sme len ľudia s pocitmi tu je nádherne zobrazené. Toto je niečo, čo by si mal s kľudom pozrieť aj človek, čo anime nesleduje, lebo niečo tak pribehovo famózne už v tomto žánri opäť dlho neuvidím. Série 1-3 sú miestami nudné a človek je zahlteny množstvom informácií od histórie az po politiku PARADISU až som si veľa krát myslel, načo mi také zbytočné informácie budú , až prišla 4. séria, ktorá tažila z prvých troch sérií a dala veci na pravú mieru a ja som zostal v šoku. Ten kto hľadá kvalitný príbeh, s postupnou gradaciou až na kosť by mal dať tomu určite šancu. Teším sa na záver. 5*
Gangy z Birminghamu (2013)
Absťák (2021)
Dark (2017)
Jeden z najlepších seriálov netflixu a najlepší nemecký seriál, plný časových sluciek, ktorý poteší náročnejšieho diváka, seriál má síce pomalšie tempo ale ta atmosféra je perfektne temná, jednotlivé pribehove zvraty, sú perfektne servírované, scenáristi sa s tým vyborne popasovali a opening je jeden z najlepších čo seriálová tvorba ponúka. Uvidím, ako sa tvorcovia popasuju s ich ďalším seriálom 1899 (seriál), každopádne teaser vypadá úchvatne.