Recenzie (157)
Sympatizant - Přání smrti (2024) (epizóda)
1.diel splnil všetko, čo som od toho očakával, spoznávame postupne hl.postavu, aj tie vedľajšie, navyše je to zasadené do iného prostredia, ako sme pri takýchto filmoch o Vietname zvyknutý. Dej zatiaľ neprináša nič co by som nevidel už pri iných seriáloch, ale aj napriek tomu mam veľké nádeje, že si tvorca dal záležať na charakterovom vývoji hl. Postavy, čo by mohlo byt pre diváka zaujímavejšie, aj osobnejsie. Po prvej epizode optimistické 4*, ale s pocitom, že seriál môže byť veľké pozitívne prekvapenie.
Medveď - Season 2 (2023) (séria)
Za mňa osobne najlepšia séria tohto roka spomedzi všetkých seriálov a to musím dodať, že seriály o varení a podobne veľkým oblúkom odchádzam, ale v tomto prípade to inak nejde...skvelá pohodova prvá polovica série a druhá polovica série je čistá emocna smršť podporená výkonmi postáv, ktoré sa vám hlobko vryju do pamäte. ----- Vzhľadom na záver druhej série, mam pocit, že 3.séria môže z Medveďa spraviť dajme tomu Kultovu záležitosť. Minimálne v USA to tak pravdepodobne bude. Silných 5*.
Choď a pozeraj sa (1985)
Zverstva vojny v tom najrealistickejsom náhľade. Dokonale herecké obsadenie na cele s mladym Fljorom. Scéna upalenia miestnych v kostole sa mi navždy vryla do pamäte a vzápätí scéna ako sa s Fljorom fotia nemeckí vojaci s pištoľou u hlavy ma definitívne zložil. Hnus, ktorý treba vidieť. 5*.
Posel špatných zpráv (2021)
Pomerne depresivna skandinavska jednohubka so štipkou čierneho humoru, druhá polovica filmu prináša viac drámy a filozofovania, predovšetkým medzi Frankom a Brendou. Záver oproti predlohe nekončí tak beznádejne. Lepšie 3*.
Kancl - Sbohem, Michaele (2011) (epizóda)
Jedna z najlepších a najdojimavejsich epizód akú som kedy v seriálovej tvorbe videl. NESKUTOČNÝ EMOCIONÁLNY ZÁŽITOK!
Vzostup (2022)
Námet videný x- krát, ale pribehy so silným odhodlaním a ešte lepšou rodinno-dramatickou líniou, ma dokonale odzbrojil a oboje sú kvalitnými nosnými piliermi celého príbehu. 4*
Chainsaw Man - Džúsei (2022) (epizóda)
Aj Akame ga Kill malo nižšiu intenzitu v likvidovani postáv. Ale táto jedna epizóda by mohla schovať do vačku celý zaverecnu tretinu AgK. A to je pritom len začiatok ....Z toho čakania na nove epizódy budem na nervy :)
Šingeki no kjodžin - Džinrui no joake (2022) (epizóda)
Vrchol série, pre fanúšika seriálov absolútne silná záležitosť, co sa nedá prehliadnuť, pre fanúšika anime povinnosť, pre zvyšok neskutočný príbeh...
Dark (2017) (seriál)
Jeden z najlepších seriálov netflixu a najlepší nemecký seriál, plný časových sluciek, ktorý poteší náročnejšieho diváka, seriál má síce pomalšie tempo ale ta atmosféra je perfektne temná, jednotlivé pribehove zvraty, sú perfektne servírované, scenáristi sa s tým vyborne popasovali a opening je jeden z najlepších čo seriálová tvorba ponúka. Uvidím, ako sa tvorcovia popasuju s ich ďalším seriálom 1899 (seriál), každopádne teaser vypadá úchvatne.
Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms (2021)
4* ale len pre to, že som fanúšik hier, ktoré hrám dodnes