Recenzie (202)
Das Verrätertor (1964)
klaus je tradicne za svini v prepisu edgara wallace - nejlepsi scena:klausovo útek s vrtulníkem
Das Rätsel der roten Orchidee (1962)
dalsí edgar wallace a tentokrát je to docela jízda...christopher lee jako detektiv proti padouchovi kinskimu
Hostinec pri Temži (1962)
opet edgar wallace, tentokrát nekdo vrazdí harpunou v mlhou zahaleném londýne - celkem nuda, a klaus je tam jenom chvili
Die blaue Hand (1967)
tajemné vrazdy na anglickém panství...klaus kinski v dvojroli hodného a zlého bratra - podle predlohy edgara wallace
Boh múch (1990)
o skupine chlapcu na opustenem ostrove kteri zde zalozi jakousi barbarskou spolecnot...jako film to ujde ale knizce se to ani v nejmensim nevyrovna...
Ten druhý (1972)
horror o dvojcatech z nichz to jedno i po smrti ovládá to druhé...nejdesivejsi film myho detstvi
Královna vnějšího vesmíru (1958)
dost naivní sci-fi v úžasným barevným provedení o kosmonautech, kteří pristanou na planetě ovládané ženami
Il trono di fuoco (1970)
Tohle neni ani tak horor,spíš historickej film o lovech na čarodějnice. Víc je to znamý jako Night of the Blood Monster nebo The Bloody Judge
Mulholland Drive (2001)
tak tohle je lepší (a divnější) než lost highway...možná mistrův nejlepší film
Lost Highway (1997)
je mi úplně jedno že je to trochu nepochopitelný,hlavně že je to zábavný...viděl sem to už 6x a furt mě to strašně baví