Posledné recenzie (4)
Birdman (2014)
To čo bolo? Veď ma v kine hlava rozbolela. To sa mi naposledy stalo pri Twilighte, ako pri ňom aj teraz som mal dojem nepochopenia, čo robím v tejto miestnosti a otázky "Prečo?". Jediný, kto ma prebral z filmovej kómy pri obraze bola Emma Stone a Edward. Nepochopení kus "umenia", rozumiem že filmárska a herecká obec je z tohto diela na mäkko, ale tí ktorý hľadajú ozajstné "hranie" nech sa tomuto filmu vyhnú. A posledná veta k tomuto Michael Keaton, nikdy ma nepresvedčil že je herec a teraz to len potvrdil. Asi najhorší článok. To on by toho filmového kritika asi potreboval, ktorý by mu poriadne naložil. Je tak akurát dobrý na dabovanie Kena z Toy Story. Totálna averzia naňho. A na záver ešte raz "prečo?", sa pýtam.
Fargo (2014) (seriál)
Tak na 75%. Viac tu nie je o čom písať. Plný počet za to nedám, pre odfláknuté posledné dva časti bez nápadu. Preto moja kritika na ten záver, vzhľadom k tomu že film Fargo poznám veľmi dobre, viem že je to tým inšpirované, ale nikde sa neuvádza že to je "remake"?! Mohli sa s záverom viac vyhrať, to je jediná výčitka.
38 (2014)
Skvelé. Tu viac nie je čo dodať. Pocta neuveriteľnému hráčovi, chlapovi, otcovi a skutočnej osobnosti Slovenska. Veľmi príjemný pocit z toho išiel, no nebudem klamať aj keď som muž, plakal som za Palinom. Ale asi je všetko tak ako má byť. A k filmu už len toľko, že pán Dangl a spol. veľmi dobrá práca. Mal som predsudok, keď som sa dozvedel kto stojí za filmom, ale mýlil som sa, malo to hlavu a pätu, nebolo z toho jedno velké interview, ale naozaj pocta Paľkovi.