Recenzie (462)
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Uměle vytvořený film jen na rejžování peněz za lístky do kina. Efekty dobrý.
Resident Evil: Posledná kapitola (2016)
Už to dávno není ono.
Lovkyne zombíkov (2016)
Už název mnohé napoví...
Ave, Caesar! (2016)
Sračka.
Star Trek: Do neznáma (2016)
3 díl novodobého Star Treku je sice nejslabší, ale stále se na to dá koukat.
Londýn v plameňoch (2016)
Čistá akce, žádný sračky okolo. Za mě ok. Důstojné pokračování jedničky.
Policajt zo škôlky 2 (2016)
Tak to fakt ne
Päťdesiat odtieňov čiernej (2016)
Člověk se i párkrát zasměje...
Max Steel (2016)
Další teen blbůstka alá Hungér Games, Stmívání, ... A zase ne moc povedená...
Lucifer (2016) (seriál)
První díl byl famózní, ale postupem času to začalo zaostávat a podobat se americkejm kriminálkám. Až moc se tu řeší vztahy a smrtelnost. Dyť je to kurva Lucifer, tak proč z toho nevyždímat víc? Ale Ellis tto hraje luxusně.