Recenzie (462)
Deadpool (2016)
Takhle sem se dlouho nepobavil. Konečně maník, kterej se nepodělá z ňáký nány a nepověsí kostým na hřebík (Thor, Iron Man, Wolverine,... Je to jiný, je to prdel a Deadpool je strašný hovado :)
Terminátor Genisys (2015)
Další pokračování, které těží z první povedených dílů, ale bohužel celkový dojem je dost špatný. Už to prostě není ono. Jen ten Arnie je pořád držák. PS.: Eda S tu píše, že má E. Clarke velkej zadek. Buď je to závistivá kráva nebo debil, co nikdy neměl holku.
Najlepšie rande naslepo (2015)
Anglická komedie, takže tomu odpovídá i humor. Moc to neutíká, předvídatelný příběh a Lake Bell tu vypadá jako chlap, brr.
Špión (2015)
Vtipně a chytře natočená bondovka s agentem velrybích rozměrů. Slušná oddychovka s povedeným obsazením.
Force (2011)
Všechny Indický akční filmy jsou kokotiny a to bez vyjímky.
Osem hrozných (2015)
Dlouhý a slabý. Strašně pomalý rozjezd a skoro 3 hodiny keců. Za dokoukání do konce by se měl dávat bobřík odvahy. Délka je skutečně úmorná, zbytečných keců s záběrů hromada, ale bohužel se nenašel šikovný střihač, který by tenhle maratón dokázal úplně v pohodě zkrátit tak na 90 minut., aniž by vynechal něco podstatného. Po Gaunerech se jedná o další kecačku, která si ale určitě fanoušky najde, stejně jako zadek Kin Kardashian. Quentin má očividně hodně rád sám sebe, neví kdy přestat., a je to jeden z mála lidí, co dokáže lézt do prdele sám sobě.
Stanice číslo 76 (2014)
Příšerné hovadina. Celý film se v podstatě vůbec nic neděje.
Mimoni (2015)
Srandaaa...
Da Vinciho kód (2006)
Knížka výborná, film taktéž. Ani chvilka nudy.
Mafiánovci (2013)
Taková normální hovadina. Bessonova tvorba už jde delší dobu do hajzlu a nezachrání to ani charizma De Nira.