Recenzie (584)
Jolene (2008)
Až na ten konec, který celý film poslal do kopru, to mohl být hezký film. Copak jí ten milionář neslíbil, že o ní bude zajištěno i po jeho smrti? Čekal jsem, že se objeví notář a bude to happy end. Smekám před Jessicou, protože hrát v 31. letech 16. letou a věřit jí to, je vážně umění. Nehledě na ten tanec u tyče .....
Girl at the Window (2022)
Matka s asi 17.letou dcerou Amy se přistěhují vedle souseda, který v noci odjíždí a přijíždí s neosvětlenou dodávkou. Ve městě řádí sériový vrah. Amy si myslí, že soused je ten vrah. Amy v noci slyší křik dívky, volá policii, která jí, stejně jako matka, nevěří. Policie prověří souseda a nic se nenajde. Kdo je tedy vrah? Má Amy pravdu? Až na pár nelogičností celkem slušný horůrek.
Pán a pani Smithovci (2005)
Pro takové hvězdy dost ponižující film, nemyslíte?
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Tak to vypadalo, že půjde o další mistrovský kousek v tomhle žánru, ale ten konec mi to zkazil.
Black Adam (2022)
Děj o ničem, spousta bitev a triků a děsná stopáž.
Kyberúnos (2022)
Ten kamarád hackerky ten blbeček mi tam vyloženě neseděl.
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Ve 4. sérii v prvním díle si doktor Andrews (herec Hill Harper) otevírá v garáži pivo Starobrno.
The Preacher's Daughter (2016)
Pornografický bez pornografie.
Manifest (2018) (seriál)
Do 3. série to bylo fajn. Od půlky 3. série se mi zdá, že scénárista si cucá děj i postavy z prstu. Charaktery postav se mění, místo týmové práce je to spíš partyzánština, někdy se něco načne a nedokončí...
Kate (2021)
Známý scénář, zbytečně brutální krvavé scény....