Recenzie (106)
Kúpili sme ZOO (2011)
3+ Maggie Elizabeth Jones je zlatá a Sigur Ros a Jónsi k tomu ani netreba slov.
Lednový muž (1989)
Najhoršie vyrazenie dverí kladivom k videniu v tomto filme.
Iná Zem (2011)
Nádhera!!! Na Brit Marling sa veľmi príjemne pozerá a aj vďaka podanému výkonu. Existencia Another Earth ma nadchla... A som teda zvedavý na Melanchóliu, keď už je tu prirovnávaná, ale tu je vidno, že film plný citov sa dá podať aj bez toho aby som sa musel tváriť sakramentsky intelektuálne. Váhal som medzi 4* a 5*, ale prečo to nedať do červených čísiel, možno to niekoho presvedčí a verím, že nebude ľutovať.
Papírový hrdina (2009)
***+ Polovica vecí bola nádherná a štvrtina nudná.
Invázia (2005) (seriál)
Po 10 častiach to začalo upadať. A odpílenie ruky :) naozajstná stupidita.
Boj o život (2004) (TV film)
Tak to bolo otrasné, guliek lietalo viac ako vo všetkých častiach Ramba dokopy. Miestami mi to pripadalo ako v Matrixe, proste on je vyvolený a "netrafiteľný". Som rád, že som to sledoval len jedným poloslepým okom. A Billy Zane hral hrozne. Záverečné prekvapivé rozuzlenie bol naozaj len bodka za demenciou tohto výtvoru. Lepšia voľba je určite Hra o preziti
Templár (2011)
3+ Velmi pekné bojové scény a skvelá brutalita. Ale aj tak si myslim ze uz si to nepozriem.
Lovec príšer (2010)
Ako človek neznalý comicsu musím povedať, že to nebola taká katastrofa ako sa dalo čakať podľa hodnotení. Keby to celé trochu zmenili mohla to byť najlepšia komédia o zombie a upíroch či aké stvory to tam ešte behali. Bolo zábavné ako Brandon Routh nemenil tón hlasu ani keď..., no proste nikdy :)
Luau (1982)
Ak zoberieme v úvahu, že v tom istom roku bol natočený, v mojich očiach klenot, Vincent a k tomu nekvalitný záznam na YT tak naozaj len 1* a toľko pesničiek tuším nieje ani v simpsonovcoch :)
Kráska a zviera (2011)
Príjemná dĺžka filmu a dej tak za 3 hviezdy keďže neohúri ani neurazí. Na Huntera by som sa dokázal dívať celé hodiny, proste bol úžasný, takže +1.