Recenzie (17)
Jurský svet (2015)
Dalo sa to pozerat - celkom zabavny film, akurat az prilis jasny product placement Mercedesu :)
Arrow (2012) (seriál)
Gotham ma lepsiu atmosferu, ale ani Arrow nie je nuda. Da sa to pozerat
Ospalá díra (2013) (seriál)
Pilot - Super. Kazdym dielom slabsie a slabsie. Druha seria - prvy diel som sa donutil dopozerat, potom sa to uz nedalo a s tymto serialom som skoncil
Bez súcitu (2012)
Napriek niektorym negativnym komentarom musim povedat, ze ja som sa vyborne bavil - pre mna to bol navrat do cias ked som mal tak 12 rokov a s otvorenymi ocami som pozeral na terminatora, demolition man a ine klasiky. Diky Sly
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
Kvoli slabym recenziam som od filmu necekal vela, ale spolu s priatelkou sme sa cely cas dobre zabavali. Nie je to oskarova drama, ale je nie je to ani zle. Typicka oddychovka
Útok na Biely dom (2013)
Ked si odmyslime ten otravny americky patritoizmus tak to bol vcelku dobry film.
Scary Movie 5 (2013)
Na Oskara to nebolo, ale celkom som si pri tom oddychol. Uplny odpad to nie je