Recenzie (17)
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Nie, fakt nie..
In guerra per amore (2016)
Smial som sa nahlas cely cas. Dobrá.komedia, ktora s humorom ukazuje krutu realitu vojny a navrat mafie na Siciliu vdaka americkej armáde
Vyproštění (2020)
Strasna nuda, dopozerane so sebazaprenim
Velký lov (2020) (seriál)
Po 7 dieloch zatiaľ úplná pecka
Rambo: Posledná krv (2019)
Sam doma pre dospelých! Kevin sa s lupicmi nemaznal :)
Žoldnier (2013)
Nic som od toho filmu necakal, ale prekvapil ma velmi pozitivne. Pochmurna atmosfera, ziadne klise, pomaly dej - ziadne sladke happy endy Za 5
Winnetou (2016) (seriál)
Pozrel som si vsetky 3 filmy (ako pravy fanusik), ale bol som sklamany - dost som sa nudil a k postavam som si nevytvoril ziaden vztah. Herecke vykony nic moc - najviac ma zabavil 'tanec' bojovnikov okolo ohna - komparzu bolo povedane:"motajte sa okolo ohna do kruhu a poskakujte ako chcete"
Any Day (2015)
Musim sa priznat, ze sa mi tento film velmi pacil - je to trosku ine ako filmy na podobny namet. Clovek by od toho filmu mohol ocakavat mnozstvo klise, ktore ale neprichadza. Stoji za to si to pozriet
Môj otec je šialenec (2012)
Strasna kravina, ale bavil som sa uzasne :)
Terminátor Genisys (2015)
Ako die hard fanusik Terminatora aj Emilie Clarke som si tento film perfektne uzil