Obľúbené filmy (10)
Posledný skaut (1991)
Nikdo te nema rad,poseres to,usmnej se curaku... Opak je pravdou,kazdy kto ho videl ho ma rad a neda nan dopustit,lebo takato jazda sa nevidi kazdy den. Duo Willis a Wayans sa vynikajuco doplnaju a sypu hlasky jednu lepsiu ako druhu. Akcna jazda plna skveleho humoru a este lepsich dialogov. Chtel bych te videt řvat bolesti... tak nech zahrat rap.
Piaty element (1997)
Vizualna a hudobna bomba z klasickym pribehom boja dobra proti zlu zasadenym do daaaaaaaaaaaalekej buducnosti.Film ktory mozem pozerat stale dookola a Milla je to proste dokonala - ona je PIATY ELEMENT :))
Smrtonosná pasca (1988)
Die hard je John McClane a McClane je Bruce Willis v legende ktora zostane navzdy vyryta velkymi pismenami v historii kinematografie.
Armageddon (1998)
Dalsi film ktory mozem pozerat dookola a nezunuje sa mi. Skvely hudobny doprovod trevora rabina a pesniciek tvori druhu cast preco milujem tento film, ta prva je jednoznacne postava ruskeho astronauta Leva - .. Ja sem tady jediny poradny astronaut a ted zachranim americany :D. Vtipom a specialnymi efektmi sa tu veru nesetri a aj preto mam tento film naozaj rad. Vsichni mi odporucuji jednoho muze, pracoval v kazdom terene na zemi, kdyz rekli ze to nejde, on to vyvrtal. :))
Leon (1994)
Leon je najlepsi filmovy najomny vrah aky kedy existoval. No toto nieje o vrahovi ci vrazdach ale o osude dvoch osamelych dusi ktore spoji tragicka udalost a navzdy zmeni ich zivoty. A dvorny skladatel Eric zas vo vynikajucej forme. Dojemny pribeh malej Matildy a stareho Leona z pera Famozneho Luca bessona vo svojej vrcholnej tvorivosti. - DC verzia je jednoznacne lepsia ako ta kratsia,nechapem preco museli zostrihat a velmi by ma zaujimalo odkial ma Divočák vsetky tie infosky :))
Magická hlbočina (1988)
Magicka hlbocina ktora ma vtiahla do seba svojou nevtieravostou, nadhernou hudbou erica serru, hereckeho talentu hlavnych predstavitelov... a pribehu ktory je tak krasny a smutny ze ma dojal az k slzam.
Božská relikvia (1986)
Na Jackiem som prakticky vyrastol a nikdy nanho nedam dopustit :)) Humor a bojove dovednosti je to preco je JC tak popularny a jediny herec ktory nikdy za seba nepouzil kaskadera a mal zlomenu asi kazdu kost v tele :)) Jackie si proste legenda.
Maverick (1994)
Western ci komedia,je to zabava do kazdeho pocasia a nikdy neomrzi a neopozera sa.Gibson a Foster-ka su jednym z naj parov aky sa pred kamerov zisli a vtipu maju na tri filmy.Nesmie chybat v ziadnej zbierke a mne urcite nechyba :-).
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Nemozem si pomoct ale strasne sa mi to paci.Cital som knihu a tato verzia zasadena do sucastnosti s dobrym hereckym obsadenim a best of hudobnym doprovodom je velmi nebezpecne napisana na plnych 100%. Kazdemu podla chuti a Reese witherspoon....boze asi som sa platonicky zamiloval.
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Najlepsi diel Indyho a jedna z najlepsich filmovych dvojic (Ford a Connery) aka sa kedy stretla v jednom filme.