Obľúbené filmy (10)
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Nejromantičtější vyznání lásky Jacka Nicholsona Helen Huntové „ ..kvůli vám se pokusím i polepšit". Geniální film, geniální Jack Nicholson. Citlivý, milý a něžný příběh ve vynikající komedii. Pro tenhle film mám zvláštní slabost. LEPŠÍ UŽ TO BÝT NEMOHLO. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů.
Amarcord (1973)
Amarcord je pro mne - slovy Jiřího Menzela - TAKOVÁ VELKÁ VOŇAVÁ KYTKA. Jeden z mých NEJ. Maestro Fellini, Nino Rota a Tomino Guerra (původní scénář). Amarcord je óda na život a pro mě vždycky, znovu a pokaždé, radost a potěšení. Humor a něha. " voglio una donnaaaaa!!!" http://www.youtube.com/watch?v=Au02p8huOuU
Maják (1972)
Film, který projasnil mé dospívání a navždy hluboce zasáhl. Chmaro a Jimmy, pořád jste tu ... Viděla jsem vás spolu tancovat, když jsem se koukala z Akaby směrem na Eilat:-).
Grék Zorba (1964)
Forrest Gump (1994)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Hoří, má panenko (1967)
Tak sarkasticky a nemilosrdně do vlastních řad! Zdrcující a geniálně vtipná a pro mne ta NEJ NEJ NEJ česká komedie. Viděla jsem ji snad už tisíckrát ..."Kultovní" film naší rodiny.
Korczak (1990)
Kid (1921)
S láskou Vincent (2017)
Pohádkově zázračný hold umělci, který nebyl oceněn ani pochopen dokud žil. Okouzlující a láskyplná pocta tvůrců filmu Vincentu van Goghovi. Namalovat ručně celý film olejovými barvami na plátno? Užasná práce, před kterou jen s obdivem hluboce smekám. Vincentův život plný tajemství, bolesti, smutku i radostí k nám promluvá jen tahy jeho štětce s paletou jeho nádherně zářivých barev. I když si odmyslím jedinečný vizuální dojem, nezbyde pro mne jen pouhý detektivní příběh. Pátrání po tajemné smrti VvG postupně odhaluje nejen složitost lidské duše, ale i její sny, touhy a krásu světa ... a hvězdy nade všemi.