Recenzie (8)
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
No, tak snad naposledy do stredozeme...A tentokrat zase snad ve velkem. Po prvnim zhlednuti v kine po pulnoci, mam jenom par pripominek ktere platej i pro predesle filmy..Tvurci by si mohli prestat vymyslet postavy ktere cely film/dej jenom prodluzuji a zesmesnuji, proboha k cemu tam zas oxidoval Legolas a ta holka (jmeno uz ani nvm) . krome toho, tam bylo par cheesy veci jako treba earth eater (nebo dirt eater, nebo worm..bo tak nak)..a pak uz jen Thorin a jeho neuveritelne silenstvi. Ale krome tech par veci, to vypadalo krasne, bitvy zabavne a masivni (jen kdyby tam nekdo opravdu stal), postavy povetsinou stare zname, a jedna velice antiklimaxni scena se smakem. 3/5
Pokémon (1997) (seriál)
Já to prostě nechápu.
Totálny úlet (2007)
Uwe Boll
Skřet 2 (1990)
Neuvěřitelný, balancuje mezi 5* a "odpadem" ale jelikož sem se vpodstate pořád smál tak tomu dám tech 5*
Malí géniovia 2: Superdecká (2004)
Tohle je ten typ "špatného" kdy už to ani náhodou není zábavný ale děsivý
Dev (2004)
Letos první film co jsem ve Varech viděl, a vcelku zajimavý, ale ja proste ten Bollywood budu asi tezce zkousavat jeste dlouho...
Traja zločinci v skrytej pevnosti (1958)
Opět mě kurosawa nezklamal, zábavný příběh I postavy, a konečně jsem se po dlouhe době zas dočkal naprostého happyendu, což potěší.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Skvělá vesmírná sága o dvou (pěti) lovcích odměn, vydáte se na divokej západ trochu jinak. neuvěŕitelně působivá dobrodružství spika a jeta si jistě zamilujete stejně jako já.