Recenzie (216)
Ústav (2005)
Skôr by som povedal, že tu ide o drámu. Zvedavý som bol na výkon Iana McKellena, ktorý v poslednom filme čo som videl zažiaril. Tentokrát to už nebolo ono. Ale film sa dal pozerať, i kvôli zvodnej Natasne Richardson.
V pasci (2005)
Velmi pôsobivý psychothriller, v ktorom vlastne ani netušíte kto je väčšia sviňa. Prekvapivý dej, more zvrhlých nápadov a hlavne veľmi veľmi skvelé herecké výkony, ktoré podali dvaja hlavní aktéri. Celý dej sa točí len okolo nich a fakt bolo zaujímavé sledovať ako to vlastne dopadne.
Priatelia (1994) (seriál)
Síce som ešte nevidel všetky série, hlavne tie staršie - ale i tak dávam 5 hviezdičiek. Takýto humor žeriem.
Káčerovo (1987) (seriál)
Jedna z najznámejších Disneyoviek. Traja nezbedníci, lakomý Držgroš, nezničiteľný pilot a daľší....
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Toto snáď pozná každý....
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Videl som to asi už neviem v ktorom roku pred naším letopočtom, ale tento seriál bol vždy dosť poučný.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Tu neni o čom. Nezabudnuteľný a najlepší a komik všetkých čias. Jednoducho Mr.Bean.
Osvietenie (1980)
Aký starý to je film to sa hned pozná. Veď hneď pri pár kvapkách krvi alebo vytasenej sekere toľko kriku a jačania? To neni teraz v móde. A Nicholson - ledva som ho spoznal - a ani sa nečudujem, ved to je 27 rokov starý film.
Dívka na koštěti (1971)
Rozprávkový príhej mladej čarodejnice Saxany, ktorý určite pozná každý. Notoricky známe a celkom melodické sú pesničky vo filme. Hrá v ňom plejáda skvelých českých hercov staršej generácie ako Menšík, Zázvorková, Rúžičková atď., atď. . . . Ale veď to poznáte!
Firma (1993)
Po počiatočnej idylke prichádza vytriezvenie. Toľko stručný obsah k neskutočne dlhému filmu, ale na druhú stranu treba povedať, že som sa pri ňom vôbec nenudil. Tom Cruise a Gene Hackman sa "predvádzali" v tom najlepšom svetle a filmu nechýbalo napätie a dramatičnosť.