Posledné recenzie (110)
Faunov labyrint (2006)
Guillermo del Toro je genius!Už od Bladea 2 som nepochyboval o jeho talente pre určitý druh filmu čo mi následne dokázal aj v Hellboyovi a úspešne to ukončil zatial vo Faunovom Labyrinte!Nádherný mysteriozny príbeh doplnený úžasnými hercami a úchvatným hudobným doprovodom my doznieval v hlave ešte niekolko dní po jeho vzhliadnutí!
P.S.: Milujem ťa (2007)
Ako stvorené pre zalúbené páriky,ktoré si slubujú lásku až za hrob.Inak celkom originálny námet,ktorý ale trpí prílišnou dlžkou,ktorá si ešte aj podáva ruku s nudou!Ale Gerard Butler je sympaták!
Začarovaní (2007)
Taká klasická americká blbost ktorá sa aj napriek tomu že pripomína rozprávky pre 6-10 ročné slečny sa snaží zaujat všetky generácie!A snaží sa trápnim až nesnesitelným sposobom s predvídatelným dejom doplnením neznesitelnými pesničkami a kíčovitímy scénami tak typickými pre americku kinematografiu!Ale aj medzi nepodarkami sa dalo nájst niečo zaujímavé a vtipné a to už či nádherná Amy Adams v hlavnej úlohe,vydarená digitálna veverička alebo scéna s klopaním na dvere!Ale aj napriek tomu Disney sa može znovu hanbit!!!