Recenzie (164)
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Seriál, který je plný romantických scén a romantických hlášek.U tohoto seriálu se člověk dozví spoustu zajímavých věcí a když je člověk alespoň nějak vzdělaný tak vědecké termíny jsou mu vlastní a nemelou se zde s**cky jako třeba v seriálu Byl jednou jeden člověk
Hlavní zprávy (1997) (relácia)
Skvělá info. grafika a zajímavý přehled zpráv.
Avengers: Endgame (2019)
Paráda, už jsem viděl víc jak 3x je to úžasný film <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> Recyklace všeho špatného od Marvelu. Tahle marvelovka je úplným sklamáním. Film stroskotal a plete totální zhovadilosti
Úplně debilní zprávy (2018) (relácia)
Srandičky a originální vtípky. Tenhle mini-pořad mě baví.
New Game + (2019) (relácia)
Skvělá první epizoda, jen tak dál a je to skvělé na Vás koukat
Captain Marvel (2019)
Originální zápletka se skvělou super hrdinkou, která poznává sebe samou a zjišťuje že nepřítel je vlastně oběť. Film ukazuje co je pro koho co důležité. Vesmírné dobrodružství. A potitulková scéna ukáže víc než předchozí trailery na poslední týmovku Avengers Endgame.
Krejzovi - Bez brýlí se brýle špatně hledají (2019) (epizóda)
Tento díl splnil má očekávání. Krejzovi jsou čím dál lepší. A to jak se seriál rozvíjí, nutí se na něj stále těšit.
Ako si vycvičiť draka 3 (2019)
Byl jsem na předpremieře 17.2. a bylo to skvělé, leč stačí základní znalosti prvnich dvou filmů
Leto s gentlemanom (2019)
Skvělé obsazení a příroda smíchána s humorem. Dávám plný počet bodů a to i když je film nápaditě podobný německým románům.
The Perfect Kiss (2018)
Takový klasický průměrný film. Mé hodnocení hlavně ovlivnilo obsazení Lucky Vondráčkové a forma propagace filmu.