Obľúbené filmy (10)
The Rocky Horror Picture Show (1975)
Nejlepsi muzikal, ktery jsem kdy videl! Pokud by byl kazdy ve stejnem duchu, asi bych si tento zanr oblibil... ;-)
Mechanický pomaranč (1971)
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Forrest Gump (1994)
Mladí muži za pultem (1994)
Taxidermia (2006)
Spalovač mrtvol (1968)
Amélia z Montmartru (2001)
Veľká žranica (1973)
Jídlo… Ne! Spousta jídla, alkoholu, polygamního sexu, polemizování nad otázkou bytí, atp. To vše zakončené brutálním „užráním“ protagonistů. Musím uznat, že po dlouhé době jsem našel film, který ukojil mé perverzní požadavky, takže si jdu okamžitě přehodnotit svou TOP10.