Recenzie (2 438)
Zorro: Tajomná tvár (1998)
Tak po 25 letech ignorování posledního starosvětskýho dobrodružnýho filmu jsem Zorrovi dal šanci. Chvílemi dětinský, častokrát jako by z oka vypadl těm starým Erolflynovynám a hlavně krásně hravý.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Osvěžující nedikitální akce, občas i hodně vtipná.. Ale těch 60 minut supervážných keců navíc? A Gabriel proč ?
Air: Zrodenie legendy (2023)
Hodně na jistotu.
Deti Nagana (2023)
Hodně překvapivě skvělé retro z devadesátek a hodně feel good filmek.
Krev a zlato (2023)
Ničím moc objevný western s nácky.
Sisu (2022)
V kině na velkém plátně jednou dobrý .. opáčko doma asi zbytečný.
Na život a na smrť (2013)
No typický Berg .. a WahlBerg
Super Mario Bros. (1993)
Strašný nesmysl.
Mys hrôzy (1991)
opáčko po 16 letech - přeci jen to stárne a des bych si raději dal toh oJockera s Pheanixem, který DeNira vykrádá podobně jako Krále komedie.
John Wick 4 (2023)
Rychle a zběsile 9: Ve vesmíru.