Recenzie (2 439)
Wrestlemaniac (2006)
Víceméně levný fan projekt, ale klidně jo. Kolega Slasher to vystihl celkem dobře. Jen nečekejte až tak extra nálož bizardností ...
Tales from the Crapper (2004)
TOHLE , záměrně píšu tohle a ne tenhle film, vzniklo jako oslava třicátin Tromy a je to docela mazec. Příběh žádný (jako by to byla u Tromy novina), nechutností dostatečně, starých zasloužilých tromáckých herců spíš míň a hlavně všude vyvalené kozy a pipina zJulie Strain v jejím opus magnum. Co taky čekat od něčeho co spojuje prsatky + zombíky + kanibalismus ... Navrch je tu ten tlusťoch z LOSTu a Oliver Stone namluvil audiokomentář, který se občas sám spustí jako primární zvuková stopa. .. Takže asi tak.
Maskhead (2009)
No tohle je takový typický žánrový přírustek. Víc nadhledu a vtipu by nezaškodilo. Otázkou je ale spíš kolik lidí tento žánr sleduje :-))
Tunelové krysy (2008)
No regulérně asi fakt nejserioznější a nejlepšího Uweho film, ale já z něho bohužel pro samou tmu v každé druhé scéně moc neviděl :-(. 50%.
Vlak smrti (2008)
A tak nic proti ničemu - na Ukrajině ve vlacích se maj skoro stejně jako Slováci v hostelech, jen to není takové nechutné. Obvyklá vyvraž´dovačka, která svým prostředím dovede vytrhnout z letargie. Ovšem zázraky nečekat prosím pěkně.
Iron Man 2 (2010)
Dvě hvězdičky za Mickey Rourke - nejlepšího mutanta ever, jednu si rozdělí šarmantní Gwyneth a prdelka Scarlett. Roberta beru jaksi mimoděk, předvedl na chlup to samé co v jedničce.
Ich deti (2008)
Tenhle horor útočí strašně podpásově na lidské emoce - máme tu zlověstné skřípivé smyčce jako hudební podkres, děcka s černými kruhy pod očima a hlavně myšlenku, že matka musí zabít své dítě a by přežila. Samotné zpracování je velmi předvídatelné.
Stvoření (2009)
Neandrtalci ve švýcarských horách ? Pád autem z 30m skály a bez škrábánců? Manžel ztratí svou drahou polovičku na útěku v temném lese a skoro ji pak ani nechce hledat? Paráda. Nebýt tohoto, myslím si že frantíci mají monopol na geniální horory ... no nemají.
Smrtiaca nákaza (2009)
Hodně zajímavý film. Dejme si vedle sebe nejnovější postapokalyptické kousky Carriers, The Road a Book of Eli. Překvapivě tím nejmíň akčním jsou Carriers. Snímek, který je a není o zombíkách. Který je romerovštější než všechny Romerovy filmy. Dostanete tu dokonalepromyšlené a fungující drama plné bezvýchodnosti. 90%.
Brendan a tajemství Kellsu (2009)
Nádherná animace.