Recenzie (2 442)
Goldfinger (1964)
2018: 54 roků starý dobrodružný film? není to ukolébavka? Není … Ikoničnost na ikoničnost …
Evil Dead (2013)
Ale jo, ono to navážno píše!
Teror - Už nejsme (2018) (epizóda)
Celkem slušná humusárna .. Místy podobně depresívní psycho jako některé pasáže z Revenant. Knihu jsme nečetl, ale překvapil mě relativně pozitivní závěr … Každopádně podruhé už The Terror nechci nikdy vidět. Což je v tomto případě myšleno spíše jako pochvala.
Teror - Moře, moře, širé moře (2018) (epizóda)
Umřu, ale chci aspoň 40 vidliček a nožů, kterými se obalím a budu čekat až přijde . ou jeee . Jinak stále ta samá písnička, vyšší hodnocení jen díky postupujícímu rozkladu posádky - duševnímu i tělesnému.
Legenda (1985)
Pol etech jsem si připomenul základní devadesátiminutovou kinoverzi a těším se až si dám za pár dní kompletní 114 minutovou na blu ray = tenhle film má skvělé nápady, úchvatnou výpravu, ale je na něm znát hodně stříhání …
Tiché miesto (2018)
Nápad super, zpracování relativně zajímavé, ale podruhé bych to už fakt vidět nechtěl.
Rebel bez príčiny (1955)
Tohle se těžko hodnotí - kvalitní film, úplně jinak podané problémy mladých než v současných filmech. Zub času si ale hlodá, hlodá ...P.S. ten film je po šedesáti letech tak obroušený, že jsem si skoro vůbec nevšimnul dramatických situací, kdy umírají vedlejší postavy ... a nebo jsem tak zblblý současnou uřvaností?
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Napodruhé tři roky po kinopremiéře a bez toho adorování kritiků = no celkem prázdnej Iňárritu. Oscara měl dostat spíš medvěd.
Deň nezávislosti (1996)
Jsou daleko lepší kousky z magického prostředku devadesátek.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Od Star Treku bych čekal něco jiného než "komorní" souboj 1701 s lepší 1701, ale budiž. Ovšem na opáčko to asi nebude.