Recenzie (2 443)
Sisu (2022)
V kině na velkém plátně jednou dobrý .. opáčko doma asi zbytečný.
Na život a na smrť (2013)
No typický Berg .. a WahlBerg
Super Mario Bros. (1993)
Strašný nesmysl.
Mys hrôzy (1991)
opáčko po 16 letech - přeci jen to stárne a des bych si raději dal toh oJockera s Pheanixem, který DeNira vykrádá podobně jako Krále komedie.
John Wick 4 (2023)
Rychle a zběsile 9: Ve vesmíru.
Playgirls II (1995)
Nevím jak se to olmerovi podařilo, ale ještě hnusnější než nejhnusnější film všech dob - Playgirls 1.
Playgirls (1995)
Hnus! Nudný hnus.
Avatar: Cesta vody (2022)
Tak já ti teda odpouštím, Jime.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
Opravdu nečekaná odbočka ... 😉😅 Tak jsem zvědav, zda budou ortodoxní fandové předlohy hýkat blahem i tentokrát
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizóda)
Extrémně nudné, šedivé, nezáživné, bez napětí, emocí .. ani ta babča nebyla pořádně využitá. P.S. Mazin nneí režiser Černobylu, ale jen scénárista..takže víceméně klamavá reklama od HBO.