Recenzie (33)
Nadaný žiak (1998)
Skvělý...mrazivý thriller. Výborné zpracování úžasné knihy od Kinga. Jedna z mála kingovek kterou se povedlo tak dobře filmově spracovat. Za mě se nedá nic vytknout. :-)
Sofiina voľba (1982)
Skvěle natočené drama. Užasné, ale opravdu děsivě smutné. Herecký výkon Meryl Streep je skvělý a mimořádný, proto za mě 5hvězdiček.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Je to pitomost, špatný efekty, špatní herci. Ale nápad je to vtipnej...za létající žraloky dávám 1*
Plump Fiction (1997)
Ubohý, trapný, ani trochu vtipný. Řekla bych, že režisér si dovolil příliš. Hnus!
Haunt (2013)
Mě to nebavíí...téměř celý film je o ničem, nic se tam poŕádně neděje. Pro mě nudný horor.
Uvnitř (2007)
Od francouzů jsem nic extra nečekala, ale film Uvnitř mě (ne)příjemně překvapil. Opravdu velmi brutááálnííí krvák, který není pro "slabé žaludky".- místy je to dost nechutné.
Obchod na korze (1965)
Skvělé, užasné, genialní a naprosto strhující drama se skvělými výkony herců. Nicméně jsem to viděla dvakrát a už se na to víckrát nepodívám. Moc drsný ,ale působivý závěr.
Bedári (2012)
Čekala jsem víc. Není to špatné zpracování. Herci dobrý. Nejvíc se mi líbila Hathaway, která je podle mě ve filmu nejlepší a Jackman taky byl skvělý. . A co Crowe? Nechci říct, že byl špatný, byl dobrý. ale zdaleka nebyl nejlepší. a jeho zpěv se mi nelíbí. Viděla jsem hodně verzí Bídníků a tohle je pro mě asi nejhorší zpracování.
Bedári (1982)
Velmi dobré zpracování knihy. Dlouho jsem přemýšlela jaká verze je lepší, jestli tato s Venturou nebo Gabinem a u mě asi vyhrála tato. Gabin je v roli Valjeana skvělý, ale Ventura se mi na ni víc hodí. Pro mě je to nejlepší Zpracování knihy.
Posadnutá (2009)
Není to špatný film, nenudila jsem se. Ale ten konec se mi zdál přitažený za vlasy.