Recenzie (293)
Prekliaty ostrov (2010)
Nevědět a vlastně ani nemít potuchu o tom co je realita a co ne zavání pořádným průserem, zvlášť když je v banku předplatné k lobotomii a jak na sviňu máte v rukách Černého Petra. SI je taková ponurá hra na lež a ještě větší lež, přičemž asi nejsem takový pan Dedukce, jako někteří zdejší, protože sem pointu neprokoukl hned ze začátku.
Kick-Ass (2010)
Bravurní manuál na to jak v zeleném neoprenu pravidelně dostávat nakládačku.
Život na Marse (2008) (seriál)
Levoboček, který na svého BBC bratra může jen mávat z povzdálí a krčit se v jeho stínu.
Robin Hood: Cesta ke slávě (2010) (relácia)
No a tak to vypadá, když se za každou cenu musí udělat TV pořad pro masu lidí, kteří nečekají na nic jiného než v osm hodin dřepnout k televizi a čučet podobné bludy.
Druhá šanca (2005)
Obsadit Russella Crowa a natočit špatný film jednoduše nejde. No, box mi sice není zrovna zvlášť blízký, pořád je to jen surové mlácení, ač v kultivovaném hávu s tanečními variacemi, ale příběh měl koule, a když se mám dívat na box, tak to musí být sakra koule. Stalo se.
Fakulta (1998)
Chudák Elijah, ted už chápu jeho tenký hlásek.
Kľúč (2005)
Kdo by to byl do Kate řekl, pořád jen samé komedie a bla bla romantika a z ničeho nic Voodoo napínák a ne ledajaký. Film musí být alespoň trochu nepředvídatelný aby mohl zaujmout a v „klíči“ ona nepředvídatelnost nespoutaně bují. Některé souvislosti mi došli, až ve chvíli, kdy jsem se rozhodoval zda-li to bude za 4 nebo 5 hvězd.
Rande naslepo (2010) (relácia)
Pane Knor, přidejte si jedno er na konec, propagujte polívky a s tímhle sekněte.
Stratení vo vesmíre (1998)
Fuj! Gary styď se, plýtvat časem a hereckým umem nad tímhle.
Life on Mars (2006) (seriál)
Snad každý se alespoň jednou v životě cítil jakoby spadl z Marsu (takové to tu dělám nebo o co tu běží), jenže to trvá jen chvíli a pak jsme zpátky na nohou v zářné realitě. Chudák Sam Tyler to má kapánek těžší - a to je hned o zábavu postaráno. Jednoznačná srdcovka.