Recenzie (12)
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Seriály nesleduji, tak je ani nemůžu hodnotit. výjimkou je seriál Gympl...., jehož pilotní díl jsem, tak trochu omylem, celý zhlédla. V tevizním programu je seriál uváděn jako komediální, ale divák se u něj nezasměje. Je všechno možné, jen ne vtipný. Je o přidrzlých studentech, což je spíš smutné, nestmeleném pedagogické sboru, kde si kantoři mezi sebou nezvykle vykají, což je dost nepřirozené a o směšném řediteli, který v práci nestále popíjí, což je spíš k pláči a jako zápletka dost slabé.
My deti zo stanice Zoo (1981)
Knihu jsem četla zhruba věku hlavní hrdinky a doslova mě ohromila. Film jsem viděla včera, po 22 letech a měla jsem stejný pocit. Jedná se o věrné převedení knižního příběhu na plátno. Tvůrcům se podařilo, aby divákovi "lezl mráz po zádech", aby ho tento silný příběh zasáhl a aby se nad problémem drog zamyslel.
Poslední sezona (2006) (seriál)
Seriál o nevydařené restituci, napravené narkomance, zkrachovalé bance, záletné manželce, mladých sprejerech....atd. atd. Nemělo to být o hokeji?!
Černí andělé - Pokoj bez oken (2001) (epizóda)
Seriál Černí andělé je soubor epizod, jež každé se ujal jiný režisér. Jednotlivé díly jsou samostatnými příběhy (TV filmy), v nichž se vždy objevuje dvojice "funebráků" z pohřební služby, která nese jméno seriálu. Černí andělé jako komplet je velmi vydařený projekt a příběh Pokoj bez oken, jehož se zhostil Filip Renč, je natočen úžasným způsobem. Jedná se o vyčnívající televizní horor a při jeho sledování místy i "leze mráz po zádech".
Tajemství Lesní země (2006) (TV film)
Průměrná televizní pohádka s nevýrazným dějem, bez zásadní pointy a poučení. Příběh v podstatě o ničem nepovýší ani krásné prostředí Adršpachu či vtipný houbový taneček Jiřího Vondráčka.
Mrázik (1964)
Tak tahle záležitost nemá chybu. Ač v Rusku už dávno nefrčí, v Česku si vánoce bez této "kultovní " pohádky ani neumíme představit...
Muž na drátě (1985)
Stará dobrá československá kriminálka s fešákem Jiřím Bartoškou a výborným Borisem Rosnerem v hlavních rolích. I po letech stojí za shlédnutí. Celkem dobře zpracované úsloví, kde "příležitost dělá zloděje".
Z lásky alebo pre peniaze (1993)
Film typu "odpočinout si u kávy". Komedie pro nenáročného diváka, romantický "průhledný" příběh o milostném trojúhelníku. Krasavice chodí s boháčem-zloduchem a poté, co ho prokoukne, vezme si chuďase-správňáka, který ji celou dobu miluje.
Pelíšky (1999)
Skvělé (nejen) herecké výkony, super songy, humor, vtip, výborné(dnes už zlidovělé) hlášky... to snad stačí, né :-)
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Ano vím, seriál je především propaganda SNB a zdvižený prst na odpůrce komunistického režimu, ale také dobrá detektivka plná výrazných hereckých osobností.